loading...

قالیشویی آنلاین

قالیشویی شرق تهران   قالیشویی شرق تهران چون تهرانپارس، رسالت، امام حسین، افسریه، لویزان، هفت حوض، نارمک و … از پرجمعیت ترین مناطق از لحاظ بافت شهری در تهران می باشد. در نتیجه نی

علی خرم بازدید : 63 چهارشنبه 12 دی 1397 نظرات (0)

قالیشویی شرق تهران

 

قالیشویی شرق تهران

قالیشویی شرق تهران چون تهرانپارس، رسالت، امام حسین، افسریه، لویزان، هفت حوض، نارمک و … از پرجمعیت ترین مناطق از لحاظ بافت شهری در تهران می باشد. در نتیجه نیاز به خدمات شهری چون قالیشویی شرق تهران ، خدمات نظافت منزل و … کاملا احساس می شود. کارخانه قالیشویی شرق تهران در مرکزی ترین نقطه شرق تهران آماده ارائه خدمات قالیشویی به شما مشتریان گرامی می باشد

 

 

قالیشویی شرق تهران

ما مفتخریم که با بهره گیری از به روز ترین تجهیزات و دستگاه های قالیشویی، خدمات قالیشویی شرق تهران را ارائه می دهیم. کلیه خدمات قالیشویی شرق تهران زیر نظر اتحادیه قالیشویی شرق تهران می باشد.

 

ما کلیه خدمات تخصصی لکه بری و رفوگری و … را در قالیشویی شرق تهران کارخانه قالیشویی آپ ارائه می دهیم. همچنین شستشوی فرش دستباف و نفیس از خدمات تخصصی ما می باشد. اگر می خواهید از خدمات و مشاوره ما در زمینه شستشوی فرش در قالیشویی شرق تهران بهره برید، ما منتظر تماس شما در شعبه قالیشویی شرق تهران هستیم.

 

 

قالیشویی شرق تهران

قالیشویی شرق تهران

 

مشکلات قالیشویی شرق تهران 

  • باید بدانید که صنف قالیشویان دارای مشکلات و دقدقه های فراوانی است. 
  • یکی از مشکلات صنف قالیشویی در مورد آب مایحتاج شستشو میباشد.
  • نیاز قالیشویی با توجه به کسرت و مشکلات کشور در مواجه با کمبود اب میباشد.
  • یکی دیگر از مشکلات قالیشویان نحوه دفع پساب بعد از شستشو و ایراداتی که سازمان محیط زیست به همین دلیل از این صنف میگیرد میباشد.
  • که مشکلات از این قبیل باعث شده که اکثر کارخانه های قالیشویی به خارج از شهر منتقل شوند.
  • و اینکه تعداد اندکی که باقی مانده در حال انتقال کارخانه خود به خارج از شهر هستند.
  • که این موضوع خود باعث دوری مسیر جابه جایی فرشها  از سطح شهر به کارخانه میباشد.
  • و با توجه به ترافیک موجود خلا فراوان در امر خدمت رسانی به مشتریان محترم ایجاد میکند.

 

 

قالیشویی شرق تهران

قالیشویی شرق تهران

 

خدمات قالیشویی شرق تهران

ارایه ضمانت نامه کتبی جهت حفظ کیفیت و سلامت فرش شما مشتری گرامی . شستشو با بهترین و با کیفیت ترین مواد شوینده جهت خدمت دهی هرچه بهتر و بالاتر برای جلب نظر مشریان .

قالیشویی شرق تهران مجهز به ناوگان مدرن و اماده به سرویس دهی در سراسر تهران میباشد. دارای پرسنل و کادر بسیار مجرب و متخصص جهت ارایه خدمات هرچه بهتر به مشتریان عزیز و  ارایه انواع خدمات رفوکاری رفع سوختگی برطرف کردن پارگی بافت مجدد نقاط ریخته شده و ریشه کشی و شیرازه دوزی و هر نوع خدمتی در مورد فرش ماشینی و دستبافت اعم از رنگبرداری و قلم زنی و ترمیم فرشهای آب افتاده و شستشوی فرش در سالنهای کاملا مجهز و مناسب کار شستشوی فرش و دارای دستگاههای کاملا مجهز و مدرن جهت کار قالیشویی میباشد. 

 

 

 

قالیشویی شرق تهران

قالیشویی شرق تهران

 

شرکت قالیشویی شرق تهران

فرش‌ها حتی هنگامی که در ظاهر تمیز به نظر می‌رسند ممکن است نیاز به شستشو در یک کارخانه حرفه ای داشته باشند، زیرا بسیاری از لکه‌ها و کثیفی‌های کوچک سطح فرش به صورت ظاهری قابل دیدن نیستند و تنها در صورت شستشوی آن در چنین مکانی می‌توانند برطرف شوند. برای نظافت و حفظ سلامتی فرش، دلایل بسیار محکمی وجود دارند که در این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

 

شستشوی فرش در یک شرکت حرفه ای مناسب‌ترین روش برای بهره‌مند شدن از هوایی مطلوب و بدون هیچ‌گونه آلودگی در منزل است و نظافت مرتب فرش‌ها مناسب‌ترین راه برای افزایش طول عمر و دوام آن به شمار می‌رود. حضور کودکان در منزل و استفاده مداوم آن‌ها از فرش‌ها، عمدتاً سبب ایجاد لکه‌هایی بر روی فرش‌ها می‌شود.

لکه‌هایی مانند لکه‌های رنگ، ماژیک، نوشیدنی‌های رنگی و… به الیاف فرش صدمه زده و حتی می‌توانند به عمق آن نفوذ کنند. همچنین کودکان با رفت و آمدهای زیاد خود بر روی فرش می‌توانند سبب ایجاد ساییدگی در فرش شوند.

شرکت‌های حرفه‌ای با به کار بردن شوینده‌های مناسب و روش‌های منحصر به فرد، تمامی این بوها و لکه‌های سر سخت را از بین می‌برند. قالیشویی آپ ، بهترین قالیشویی شرق تهران، یکی از همین شرکت‌های معتبر و حرفه ای است که با داشتن تجربه‌ای درخشان، سالهاست در این صنعت کشور مشغول به فعالیت است.

ما با بکارگیری پرسنلی متخصص و دستگاه‌هایی مدرن، پاکیزگی فرش‌هایتان را تضمین می‌کنیم. جهت ثبت سفارش می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

هزینه های قالیشویی شرق تهران

علی‌رغم بسیاری از پیشرفت‌های حاصل‌شده در حفظ و نگهداری فرش و حتی غبارگیری فرش‌های دستی، اعم از قدیمی و کهنه، به جهت حساسیت امر شست‌وشوی فرش، تاکنون ماشین یا دستگاه‌های خاصی برای برطرف کردن آلودگی‌های فرش طراحی و ساخته نشده است. 

راه‌های شستشوی مبلمان نظافت و شست‌وشوی برخی از لوازم، به‌ویژه لوازم گران‌قیمت، دقت بیشتری می‌طلبد؛ زیرا عدم رعایت برخی نکات ممکن است صدماتی به این لوازم وارد آورد و ما را ناچار به خرید یک نمونه جدید یا صرف بهایی هنگفت بابت تعمیر و رفع و رجوع عیب و ایراد حاصله کند. به همین دلیل ابتدا اشیاء و وسایل کوچک و بزرگ مثل اسباب بازی ها، کاغذ، روزنامه و هر جسم اضافه ای که روی فرش است را بردارید تا هنگام جارو کردن فرش با جارو برقی یا جارو دستی مانع انجام کار نشوند.

 

مراقب باشید که اجسام کوچکی مثل سکه یا تکه های کوچک اسباب بازی ها را حتماً بردارید تا اگر از جاروبرقی استفاده کردید برای آن مشکلی پیش نیاید. اگر قصد دارید پنجره ها و میزها را تمیز کنید قبل از قالیشویی و تمیز کردن فرش آن را انجام دهید چون بعد از تمیز کردن پنجره ها و میزها گرد و خاک آن ها روی فرش می نشیند.

 

 

قالیشویی شرق تهران

قالیشویی شرق تهران

 

در کارخانه قالیشویی شرق تهران تنها شستشوی فرش دستباف یا شستشوی فرش ماشینی انجام نمی شود بلکه شامل شستشوی گلیم ها، تابلو فرش ها، موکت ها و پادری ها نیز می شوند. شستشوی فرش با توجه به تراکم و جنس فرش و نحوه ساخت آن به روش های مختلفی انجام می شوند. شستشوی موکت و انواع دیگر فرش نیز با توجه به جنس و ظرافت آن ها از دستگاه های مناسب در کارخانهقالیشویی استفاده می شود.

 

 

بعد از شستشوی فرش در قالیشویی شرق تهران ،خشک کردن آن با روش های خاصی انجام می شود بدین صورت که پس از انجام فرآیند در قالیشویی شرق تهران ، فرش ، موکت یا انواع فرش ها در دستگاهی قرار می گیرد تا آبی که در مرحله شستشو وارد آن شده، تا حد ممکن گرفته شود. سپس فرش ها را به اتاقک هایی می برند که به وسیله دستگاه های گرمایشی باد گرم به فرش ها وزیده می شود و فرش ها به طور کامل و به درستی خشک می شوند. اگر فرش ها کاملاً خشک نشوند، مشکلاتی نظیر رشد قارچ و کپک یا پوسیدگی و از هم جدا شدن گره های فرش می تواند رخ دهد.

 

قالیشویی شرق تهران با هدف کیفیت در خدمات و داشتن تجربه در زمینه شست و شو و خشکشویی انواع فرش های ماشینی و دستبافت و انواع مبلمان چرم و استیل و … فعالیت می کند.

قالیشویی شرق تهران هم اکنون با داشتن کادری مجرب و متعهد و بهره گیری از دانش و فن آوری روز توانسته است با شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی همکاری داشته باشد.

 

 

اقدامات قالیشویی شرق تهران

در قالیشویی شرق تهران اقدامات زیر برای شست و شوی فرش انجام می‌گیرد :

  1. پس از تحویل فرش از مشتری ، فرش غبار زدایی میی شود.
  2. بعد از غبار زدایی هرماده چسبیده به الیاف فرش توسط حلال آن به گونه ای جدا می‌شود که فرش آسیب نبیند.
  3. سومین اقدام از بین بردن لکه‌های ایجاد شده روی فرش است.
  4. برای از بین بردن هر لکه روش خاصی وجود دارد که بستگی به نوع آن دارد.
  5. فرش توسط ماشین‌ های مخصوص در دستگاه شسته می‌شود.
  6. در شستشوی فرش با توجه به میزان رنگ دهی الیاف آن از صابون خاص استفاده می‌شود تا رنگ دهی زیاد نباشد.
  7. اب باقی مانده در فرش توسط دستگاه دیگری کاملا گرفته‌ می‌شود تا فرش زودتر خشک شود.
  8. در شستشوی خانگی باید فرش را در محیطی که شیب دارد پهن کرد چرا که باقی ماندن اب در الیاف به مدت زیاد باغث بدبویی و زبرتر شدن آن می‌شود.
  9. فرش طوری در افتاب پهن می‌شود که تا خوردگی نداشته باشد،چرا که شکستگی فرش ممکن است موجب از بین رفتن فرش به مرور زمان شود.
  10. بعد از خشک شدن با مشتری تماس گرفته شده تا فرش را در منزل و یا در کارگاه با ارائه رسید تحویل بگیرد.
  11. قالیشویی شرق تهران از خدمت تحویل فرش شسته شده به مشتری نیز برخوردار است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 790
  • بازدید کلی : 3,432